iitu Su Elo 09, 2009 1:22 am
Mulla ei itseasiassa ole edes kunnollista käsitystä, mitä media kouluaineena on. XD
Heti ekana kun sanoin ottavani ehkä median, Anskut ja Juulit vaan puhisi, että lol siellä opetellaan käyttämään Worldia, sitä kuvankäsittelyohjelmaa, miten se ikinä nyt kirjoitettiinkaan. Mutta mä olin nähny mediaryhmäläisten tekevän kaikkea kivaa, esimerkiks kuvaavan lyhytelokuvia, tai ylläpitävän koulun uutisia, mitkä tulee koulun radiosta...
Okei, ne uutiset on kyllä tosi noloa hommaa. Mutta median mä silti otan.
*epävireistä kitaran rämpytystä* "UUTISEEEEEEET!!!!!11111"
Kuvis mua ei oikeastaan enää sen enempää kiinnosta, johtuen osaksi siitä, että en enää saanut kymppejä mun töistä... XD Ja muutenkin mulla on inhottavia muistoja niistä helvetin tussitöistä. Ainoa tussityö, mikä mun mielestä oli KIVA tehdä, oli semmonen abstrakti puu, mutta se hemmetin harppu antoi mulle siitä kasin, koska "VIIVAT OVAT EPÄTASAISIA ININININI". >8(
(okei, oikeasti se on tosi hyvä opettaja ja vaatiikin oppilailta jotain, mikä on hyvä, harmittaa kamalasti kun se nyt jäi eläkkeelle)
Oikeastaan oon melkein onnellinen, etten istu Sinin vieressä kuviksessa, johtuen ainoastaan siitä, että aina kun nään Sinin työn mulle tulee kauhea alemmuuskompleksi... Saamarin Sini, vois olla vähän huonompi kuviksessa, että mäkin saisin loistaa. XD
Musiikki taas... No, mulla on jotain ihan ihme kausia. Ensin, pienenä, osasin laulaa, en vaan itse tiennyt sitä, mutta kaikki muut tiesi. XD Mä luulin, että ne vaan sanoi niin. Sitten olin hyvä kuviksessa, ja yhtäkkiä, viime vuonna tajusin, etten ookkaan niin hyvä musiikissa, mutta osaan näytellä. Nyt oon yhtäkkiä huomannut, että mun näyttelijäntaidot on surkastuneet, ja huomasin taas osaavani laulaa.
Oon hoilannut itsekseni kotona jatkuvasti, ja harjoitellut kaikkia tekniikoita, ja nyt oon viimein oppinut laulamaan kovaa (ennen mun laulu oli pelkkää piipitystä), ilman, että mä kuulostan korppikotkalta.
Nyt siis mennessäni kouluun, mä hurmaan koko koulun laulutaidoillani, sit musta tulee megatähti ja sit saan nobelin ja... XDD