rakastu muhun TAI MA TEKE SUSTA KEBABA

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parsojen mursujen oma foorumi -- liity parsailemaan mursuihin!


4 posters

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Äänestys

    Pitäisikö tänne saada yksi mode?

    [ 4 ]
    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Bar_left100%Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Bar_right [100%] 
    [ 0 ]
    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Bar_left0%Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Bar_right [0%] 

    Ääniä yhteensä: 4
    Äänestys suljettu
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  April To Heinä 30, 2009 5:19 pm

    Eli pihvi on admin, mutta pitäisikö hätätapauksien varalta olla moderaattori vielä?
    Eli moderaattorilla on rajoitetummin oikeuksia, kuin adminilla, mutta jos pihvi on vaikka poissa, niin moderaattori pystyy pitämään paikkaa pystyssä.
    Modevalinta tehtäisiin äänestyksellä. Eli ei kaikista käyttäjistä modea, vain vaan yhdestä. Kysymys kuuluu siis, että tarvitsisiko modea.
    Ei ole vaihtoaehtoa 'en tiedä', on vain kyllä ja ei. Perusteluja kaivataan myös.

    Ja tämä on vasta äänestys, että saadaan kaikkien mielipiteet kysyttyä. Ei mitään sitovaa siis.
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  iitu To Heinä 30, 2009 5:22 pm

    No jaa.
    Itse en aio mitään äänestää, ennen kun kuulen muidenkin mielipiteitä. Olisihan se toinenkin mode aika kätevää, mutta ehkä jotenkin "epätasa-arvoista". XD Ehkä pihvi pystyy paikan pyörittämiseen yksinkin.
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  April To Heinä 30, 2009 5:23 pm

    Totta, jos olisi vähän isompi porukka, niin mode olisi aika tarpeellinen. Mutta meitä on kuitenki vaan viisi, ehkä kuusi jos Rene tulee.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  juni To Heinä 30, 2009 5:39 pm

    Mun mielestä se vois olla ihan hyödyllistä, koska eihän se vaikuttais arvojärjestykseen mitenkään, vaan se mode vaan vois auttaa pihviä kuuraamaan foorua offeista jne. :)
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  Brieff To Heinä 30, 2009 10:23 pm

    kröhkröh. On teillä suuret luulot mun jaksamisesta. Tällä nykyisellä offivirralla en jaksa viikkoakaan.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  juni To Heinä 30, 2009 11:27 pm

    No mäkään, jos kaikki vaan offaa ni mä häivyn kuulkaas (menettäisitteki ihan hirveesti...)! Eli jos kaikki lopettais offailun ja sit ne mode ja pihvi huomauttelee ja varoittelee ja poistelee kaikki VAHINGOSSA TULLEET (koska tahallaan ei enää tuu!) turhat offiviestit? :)
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  April Pe Heinä 31, 2009 12:51 am

    Brieff kirjoitti:kröhkröh. On teillä suuret luulot mun jaksamisesta. Tällä nykyisellä offivirralla en jaksa viikkoakaan.

    Lieneekö tämä sitten Kyllä vai Ei Very Happy
    Mut olishan se helpottavaa jos olis joku auttamassa.
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  Brieff Pe Heinä 31, 2009 3:35 am

    Se oli ehdoton ehkä. ;D No kyllä. Tietty. Koska. mä oon laiska enkä halua että joudun tekemään yhtään mitään muuta kun omistamaan tuon arvokkaan tittelin >8'D

    no ei nyt oikeesti mutta melkein.
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  April Pe Heinä 31, 2009 3:55 am

    Tämä näyttää aika yksimieliseltä.
    Lukotan tämän ja uusi äänestys henkilövalinnoista.

    Sponsored content


    Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode? Empty Vs: Pitäisikö Pihvin avuksi tulla yksi mode?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 4:29 pm