rakastu muhun TAI MA TEKE SUSTA KEBABA

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parsojen mursujen oma foorumi -- liity parsailemaan mursuihin!


+2
Brieff
April
6 posters

    Me Maailmanparantajat

    Nata
    Nata
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 89
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Nata To Heinä 30, 2009 5:04 am

    turpa kiinni nyt. lähettäkää viesti, jos on asiaa. oikeesti. I MEAN IT
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  April To Heinä 30, 2009 5:06 am

    Niin just.
    Tää meni heti pilalle. EI FOORUMI OLE OFFAILUA VARTEN. Foorumi on asiallista keskustelua varten.
    EI VIESTIN MÄÄRÄ VAAN LAATU.

    vois poistaa kaikki teidän offit *marmatusta*
    Nata
    Nata
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 89
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Nata To Heinä 30, 2009 5:09 am

    No toi olis loppunu tohon jos olisit ollut hiljaa :-------------D
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Brieff To Heinä 30, 2009 5:19 am

    No joo mut oikeesti öö. Noniin. Onko teidän mielestänne viisasta alkaa syömään kasvisruokajuttua.

    Kun musta ainakin tuntuu vähän että se olis ihan turhaa. Vois kokeilla ja noin, mutta sit kuitenkaan perhe ei hyväksy. Mulla ainakin kaikki jäis vaan ihan kauhuissaan tuijottamaan - huomas siitäkin reaktiosta minkä sai kun koulussa kirjoitti mielipidekirjoituksen kasvissyönnistä. kaikki oli ihan Ö_Ö

    Toisaalta olis ihana kokeilla, mutta äwäwä. HEI.

    Mä en syö enää makkaraa enkä leivän päällä lihaa ja ihan vähän jos on pääruokana.
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  iitu To Heinä 30, 2009 5:28 am

    Mä olen itsekäs paskiainen, syön lihaa, koska se on hyvää.
    Älkääkä maailmanparantajaekohiiriviherpiiperöhörhöt tulko itkemään tästä, se on mun päätös ja niin se nyt valitettavasti menee.

    Yhden mun kaverin kommenttia en kyllä kerran tajunnut, kun aloin kasvissyöjäksi. Se vaan totesi, että "kasvissyöjät on ihan tyhmiä. mitä järkeä siinä on? jos yksi ihminen nyt lopettaa lihansyönnin, ei sillä mitään maailmaa pelasta."
    enkä mä osannut vastata siihen mitään. niin siihen se kasvissyönti vähän lopahti sitten. haluan LIHAA. XD
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  April To Heinä 30, 2009 5:29 am

    iitu kirjoitti:Mä olen itsekäs paskiainen, syön lihaa, koska se on hyvää.
    Älkääkä maailmanparantajaekohiiriviherpiiperöhörhöt tulko itkemään tästä, se on mun päätös ja niin se nyt valitettavasti menee.

    Sama juttu. Mä sorruin pari kertaa ja nyt ei pysty lopettaa.
    Mut silti pidän kasvissyöntiä vielä eettisesti oikeena :'D Olen ristiriitainen..
    Nata
    Nata
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 89
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Nata To Heinä 30, 2009 5:30 am

    Mä pidän jauhelihasta. Mä pidän kanasta. Mä pidän lihasta 8( Kanasta eritoten. Byhyy, muuten kyllä voisin alkaakin vegetaristiksi. Pirun siipikarja!
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Brieff To Heinä 30, 2009 5:31 am

    No mun on vähän pakko syyä jauhelihaa kun meillä on niin usein lasagnea tai spaghettikastiketta. Ja kana on se kevyempi vaihtoehto kaikessa mäkkärissä ja näin. Että... yyhyy.
    Nata
    Nata
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 89
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Nata To Heinä 30, 2009 5:38 am

    Kana on vaan jotain niin hyvää >: Tulee kuitenkin paha olo välillä, kun ajattelee miten niitä kanoja sitten teurastetaan..
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  juni To Heinä 30, 2009 4:33 pm

    mä oon kans sortunu kesän aikana vähän useamminki lihaan, mutta viimeistään syksyllä ryhdistäydyn >8)
    Koska oon niin himoshoppaaja ja ajattelen et jos en syö lihaa niin voin käyttää siitä säästetyt luonnonvarat jne shoppailuun >8D
    Mut vähintään punaisen lihan jätän pois kokonaan, kalan säästän koska en oo yhtään perillä siitä miten ne pyydystetään. Ja kanaa vältän. Paitsi jos grillataan niin mun on pakko saada nugetteja mut muuten. :)
    Tai sit mä voisin alkaa silleen, et syön pääosin vegetarisesti mut sit välillä lihaa. Esim. koulussa en ollenkaan mut jos vaikka käyn hesellä/mäkissä niin on vähän turha jättää pihvi pois kun sämpylöiden väliin ei jää mitään...
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  iitu To Heinä 30, 2009 5:01 pm

    niimpä. 8D
    sama juttu, kun söisi sämpylää jonka välissä on ketsuppia ja majoneesia.
    April
    April
    Moderator
    Moderator


    Viestien lukumäärä : 61
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Keksilaatikko

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  April To Heinä 30, 2009 5:04 pm

    hörhör me mennään tänään syömään ravintolaan. vois pitkästä aikaa ottaa vaikka lehtipihvin. en oo syöny aikoihin.
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Brieff To Heinä 30, 2009 10:29 pm

    No bulgariassa yks perhe tilas juustohamppareita ilman pihviä ja juustoa XDDDDDD

    Oli aika näkemisen arvoinen se myyjän ilme.

    Mutta vaikka esim. Caesar Wrapit olis ihan hyviä ilman kanaakin. Joskin kalliita ja pieniä, mutta..kyl niitä söis. Salaattia ja sellanen tortilla XD + KASTIKE. se se on sitä parsaa.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  juni To Heinä 30, 2009 11:16 pm

    täällon ihan tosikkoheebot niin ne suunnilleen raivostuu jos tilaa hampparin ilman pihviä D:

    muttajuu. eläinkokeet on perseestä :< Tietääks kukaan testaako Herbina eläimillä?
    Siperia
    Siperia
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 7
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Hankasalmi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Siperia Pe Heinä 31, 2009 2:05 am

    En ole kasvissyöjä. Mun mielestä eläinten tappaminen ruuaksi ei ole mikään ihan hirvee ja itsekäs juttu !11!!!1 koska... no, se on luonnollista. Mä uskon, että ihmiset on tehty syömään lihaa, ja serittäin suuri osa eläimistä tappaa kanssa toisiaan ruuaksi. Tuskin ne sitä ilkeyttään tekee.

    Mutta huvikseen metsästystä ja turkistarhausta en kyllä hyväksy. Musta on ehkä maailman tyhmintä, että jotain susia jahdataan ympäriinsä, koska "ne saattaa syödä meidän pikkupiltit kesken koulumatkan iik" - hei, luonnonlaki. Aikuiset voi lähteä saattelemaan lapsukaisensa kouluun jos niin pelkäävät. Ei tää maailma ole ihmisten yksityisomistuksessa. Eläimillä on ihan yhtäläinen oikeus elää.

    Siksi mä en osaa myöskään järkyttyä valtavasti näistä, että joku eläin on raadellut ihmisen. Niitä on kuitenkin vähän (eläimet on reilumpia meille kuin me niille), ja - ne tappaa ruuaksi tai suojellakseen lapsiaan. Tää taas muodostaa ristiriidan tuon aiemman kanssa, koska me ihmisethän tapetaan myös suojellaksemme pentujamme. Mutta onko reilua, että kauhea joukko ihmmisiä lähtee jahtaamaan ansoineen ja pyssyineen jotain yhtä pahaista sutta ympäri metsiä, niin ettei sillä ole mitään mahdollisuuksia selvitä?

    Turkistarhaus on ihan ... joo. Ihmisten uskomatonta typeryyttä. En kuitenkaan usko, että sitä millään kettutyttöiskuilla saadaan loppumaan, ennemmminkin kaikki sitä vastustavat leimautuu kamaliksi huligaaneiksi.
    En sitten tiedä millä se pitäisi lopettaa.
    Kosmetiikan testaaminen eläimillä on sekin ihmisiltä niin äärimmäisen itsekästä, etten kykene ymmärtämään. Niitä ihmmisiä, jotka ovat sellaisen päättäneet aloittaa.

    Mä olen jonkin aikaa ajatellut, kuinka mahtavaa olisi, jos ihmiset eivät vain olis koskaan kehittyneet tälle tasolle. Metsästettäisiin jousella ja keihäillä, mikä takaisi, ettei olisi turhaa tappamista. Kansa samoilisi metsässä, keräisi marjoja ja kantaisi kotaa mukana, voisi leiriytyä mihin huvittaa. Maailma olisi kaikin puolin parempi. Moniko ihminen silloin tekisi itsemurhan? Moniko hautoisi itsetuhoisia ajatuksia? Moniko olisi masentunut?
    En usko, että kovin moni.

    Ilmastonmuutosta ei olisi (ainakaan ihmisten toimesta, tosin joskus se maailmanloppu tulee kuitenkin), se valtava määrä eliölajeja, jonka ihmiset on hävittäneet, olisi olemassa, maailma ois kaikin puolin kivempi paikka.

    Oho, avauduin.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  juni Pe Elo 07, 2009 3:29 am

    Vaikka toi Siperian viesti olikin tyhjentävä (siis hyvällä tavalla Very Happy), mun oli pakko paapattaa tässäkin jotain koska öö niin. (ei ainakaan siks ettei iitu sais enempi viestejä) Ai niin, mä päätin et oon vielä koko loppuviikon sekasyöjä (koska meillä on vielä jäljellä äitin tuhohyvää broilerijuttua) ja sit maanantaina alan kasvissyöjäks Very Happy
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  iitu Pe Elo 07, 2009 8:05 pm

    No ör juni, toi sun kasvissyönti on ainakin viimeaikoina ollu vähän niin ja näin. XD
    "Moi mä alan kasvissyöjäksi!" "Jaa. Otatko tonnikalapitsaa?" "JOOOO!!!!!!!!"
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  juni La Elo 08, 2009 3:05 am

    No mä en oo ollu viimeaikoina kasvissyöjä? ja sitäpaitsi oon pestovegetaristi, eli syön kalaa ja mereneläviä Very Happy

    kikatsikamegagiga onko teidän mielestä väärin pitää lemmikkejä?
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  iitu Su Elo 09, 2009 1:24 am

    No jaa, oikeestaan en oo koskaan mietinyt tuota. Onhan se väärin nykyään, kun eläimiä pidetään vähän kuin huvin vuoksi, mutta ennen vanhaan niitä oikeesti tarvittiin.
    Olis kyllä myös väärin, jos kaikki lemmikit päästäis vapaaksi tai jotain. Nehän kuolis sinne.

    (Sherlock)

    Sponsored content


    Me Maailmanparantajat - Sivu 2 Empty Vs: Me Maailmanparantajat

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ke Toukokuu 15, 2024 5:00 pm