rakastu muhun TAI MA TEKE SUSTA KEBABA

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parsojen mursujen oma foorumi -- liity parsailemaan mursuihin!


3 posters

    Kouluangstia

    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Kouluangstia

    Viesti  juni Ma Elo 03, 2009 4:31 pm

    Jos ylläpitäjät ei pidä otsikosta, sen voi myös muuttaa "koulukeskustelu"ksi tai jotain!

    Eli siis koulunalku hiipii pikkuhiljaa keskuuteemme ja kohta pitää taas repiä itsensä irti pehmoisesta sängystä hirveään laitokseen, KOULUUN! Eli tänne valitusta ja angstaamista koulun tyhmyydestä (ja jos olette ihan niitä hyviäkin puolia jos joku sattuu löytämään)!

    Mä valitan koska MEILLÄ EI OLE JAKSOJA!!!
    ja koska koulussa on TYLSÄÄ!!!
    ja STRESSAAVAA!!!
    eikä LÄKSYJÄ jaksa TEHDÄ!!!
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  Brieff Ti Elo 04, 2009 4:09 am

    Voooooi nam.

    Koulussa on kivaa. Joskus. Kokeet vois jättää väliin ja läksyt (niistä aineista kun niitä edes tulee.. <33) niin ahh. no emt. Ei mulla siellä kaameesti kavereita ole tai mitään mutta wäwäwä. Siellä sentään näkee ihmisiä. + joskus on kaikkea ihanaa ja osa opettajista on niin übereitä ja... mm. Ei sinne kuole.
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  iitu Ti Elo 04, 2009 9:40 pm

    Oon samaa mieltä Pihvin kanssa. 8D
    Läksyjä ei tarvi jättää pois, mutta niitä vois vähentää. Kesälomaa lyhentää, joululomaa pidentää. Ja ne jaksot, miksi meillä ei ole niitä? D: (<-- mulle on tarttunu junilta toi hymiö XD)

    Ja koulunalku on ihana tekosyy shoppailla! Saan marimekon raitalaukun 79€, sit uudet vihot, marimekon ihkupihku raitapenaali, kyniä, kumeja, viivottimia, terottimia... Ja parasta tuossa on se, että mun ei tarvi maksaa laukkua itse! 8DDD

    Nyt kun vaan pääsis kunnolla nettiaddiktiosta (jonkin verran olen jo onneksi päässytkin), niin vapautuis n.3h päivästä johonkin muuhun, että koulu ei tuntuis niin ylivoimaiselta...

    Heti koulunalkupäivänä aloitan viikon absoluuttisen nettilakon, sen jälkeen voin olla koneella korkeintaan 1½ tuntia päivässä.

    Kertokaas:
    Mitkä teidän lempiaineet on koulussa?
    Mitkä taas inhokkiaineet?
    Entä mistä aineista on parhaat numerot?
    Missä on parantamisen varaa?
    Mitä numeroita aiot nostaa ensi lukuvuonna?


    Mun lempiaineita on oikeastaan melkein kaikki. Tai siis kaikki menee. Erityisesti tykkään matikasta, fysiikasta, musiikista ja historiasta. Myös uskonto on aika mielenkiintoista, vaikka en itse tiedä mihin uskon.
    Inhokkiaineita on ehkä terveystieto ja kemia. Kumpikaan ei vaan jotenkin kiinnosta, varsinkaan terveystieto. XD
    Parhaat numerot mulla on uskonnosta ja fysiikasta, kympit. Tosin uskonto varmaan laskee ensi vuonna, koska opettaja vaihtuu ja meille tulee jopa kokeita.
    Parantamisen varaa löytyy äikästä, enkusta, kemiasta ja terveystiedosta, 8. Noista neljästä huonoiten menee ehdottomasti enkku. Mä ihmettelen miten se on edes pysynyt kasina...
    Ensi vuonna yritän kohottaa kasin arvosanat yseihin, luultavasti onnistun siinä ainakin kemiassa. Erityisesti keskityn äikkään, enkkuun, ja tällä hetkellä vielä ysin aineeseen ruotsiin, mä luulen että se on laskemaan päin. (joku ei tehnyt ruotsin läksyjä koko keväänä... n___n'')
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  juni Ke Elo 05, 2009 10:33 pm

    iitu: vastaan noihin sit parin kuukauden päästä XD

    Ostin tänään koululaukun! Marimekon perusläppäolkalaukku, laivastonsininen. Smile Hinta tosin kirpaisi vähän, 75 euroa on aika paljon mun lompsalle... (tosin äiti makso siitä 25e muttei kiinnitetä nyt huomiota siihen 8D)

    Ja ostan tänään varmaan myös sen penaalin! Marimekkoa myös :> Marimekolla on just kaikkia sopivan söpöjä juttuja koulutavaroiks Very Happy

    hrr mua pelottaa kun mullon media. Ja sit köksä, mitä jos mä joudun sellaseen ryhmään jossa ei oo ketään kivoja tyyppejä D: Ja kuvis myös koska en oo varma kuka on opena! Omg, miksen mä ottanu tekstiiliä köksän sijalle kun siinä on koko koulun kivoin ope....... >:

    ja pahoittelen syvästi hymiöillä raiskattua viestiäni.
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  Brieff To Elo 06, 2009 7:07 am

    Mitkä teidän lempiaineet on koulussa?
    - kielet

    Mitkä taas inhokkiaineet?
    - fysiikka, kemia, musiikki, (äidinkieli)

    Entä mistä aineista on parhaat numerot?
    - matikasta ja ruotsista ollu aina kymppi ;P ja saksasta. Ja enkkukin yläasteella. Ala-asteella tais olla ysi tai kaks.

    Missä on parantamisen varaa?
    - uskonto? ei siihen jaksa lukee ja numero tulee suoraan kokeesta. Ja mantsassa ja bilsassa on paineet ja sit liikunta ois ihana olla kymppi ja köksä ja musa ja kässä mutta kolme jälkimmäistä on jo uponneita laivoja.

    Mitä numeroita aiot nostaa ensi lukuvuonna?
    - uskonto, äidinkieli, liikunta, fysiikka, O_O mitä mä unohin, oli niitä ysejä nyt enemmänkin. nöff. mut siis noita. Ainakin uskonto ja fysiikka olis todellakin tavoitteena.
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  iitu To Elo 06, 2009 4:56 pm

    Yritätkö sä saada _kaikki_ kymppiin O_____O
    Mulla on vähän kunnianhimottomammat tavoitteet, haluan kaikki ysiin.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  juni Pe Elo 07, 2009 3:23 am

    Mäkin. Ainakin enkku! Hitto pakko päästä perille siitä, mä _vihaan sitä helvetin tukiopetusta >:

    yyhy mua pelottaa kun mediassa on lyhytleffoja ja joudun kuitenki ihmeryhmiin >:
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  iitu Pe Elo 07, 2009 7:40 pm

    Mitä teillä on muuten valinnaisena?
    Mulla on kuvis, media ja musiikki... Musiikin tilalle oisin halunnu ilmaisutaidon, mutta siihen ei tullu tarpeeksi porukkaa. 8(
    Lyhytvalinnaisena bändikurssi.
    Enää jotain 10 päivää koulun alkuun! Viikko ja 3 päivää... Herrajumala.
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  juni La Elo 08, 2009 2:58 am

    Mulla valinnaisina media, kuvis ja köksä, ärsyttää kun oisin halunnu sittenki köksän tilalle tekstiilin >:
    Ja lyhytvalinnaisena tetkurssi ja haen jonnekki lehteen! Very Happy Posari, here i come!
    iitu
    iitu
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 77
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  iitu Su Elo 09, 2009 1:22 am

    Mulla ei itseasiassa ole edes kunnollista käsitystä, mitä media kouluaineena on. XD
    Heti ekana kun sanoin ottavani ehkä median, Anskut ja Juulit vaan puhisi, että lol siellä opetellaan käyttämään Worldia, sitä kuvankäsittelyohjelmaa, miten se ikinä nyt kirjoitettiinkaan. Mutta mä olin nähny mediaryhmäläisten tekevän kaikkea kivaa, esimerkiks kuvaavan lyhytelokuvia, tai ylläpitävän koulun uutisia, mitkä tulee koulun radiosta...
    Okei, ne uutiset on kyllä tosi noloa hommaa. Mutta median mä silti otan.

    *epävireistä kitaran rämpytystä* "UUTISEEEEEEET!!!!!11111"

    Kuvis mua ei oikeastaan enää sen enempää kiinnosta, johtuen osaksi siitä, että en enää saanut kymppejä mun töistä... XD Ja muutenkin mulla on inhottavia muistoja niistä helvetin tussitöistä. Ainoa tussityö, mikä mun mielestä oli KIVA tehdä, oli semmonen abstrakti puu, mutta se hemmetin harppu antoi mulle siitä kasin, koska "VIIVAT OVAT EPÄTASAISIA ININININI". >8(
    (okei, oikeasti se on tosi hyvä opettaja ja vaatiikin oppilailta jotain, mikä on hyvä, harmittaa kamalasti kun se nyt jäi eläkkeelle)
    Oikeastaan oon melkein onnellinen, etten istu Sinin vieressä kuviksessa, johtuen ainoastaan siitä, että aina kun nään Sinin työn mulle tulee kauhea alemmuuskompleksi... Saamarin Sini, vois olla vähän huonompi kuviksessa, että mäkin saisin loistaa. XD

    Musiikki taas... No, mulla on jotain ihan ihme kausia. Ensin, pienenä, osasin laulaa, en vaan itse tiennyt sitä, mutta kaikki muut tiesi. XD Mä luulin, että ne vaan sanoi niin. Sitten olin hyvä kuviksessa, ja yhtäkkiä, viime vuonna tajusin, etten ookkaan niin hyvä musiikissa, mutta osaan näytellä. Nyt oon yhtäkkiä huomannut, että mun näyttelijäntaidot on surkastuneet, ja huomasin taas osaavani laulaa.
    Oon hoilannut itsekseni kotona jatkuvasti, ja harjoitellut kaikkia tekniikoita, ja nyt oon viimein oppinut laulamaan kovaa (ennen mun laulu oli pelkkää piipitystä), ilman, että mä kuulostan korppikotkalta.
    Nyt siis mennessäni kouluun, mä hurmaan koko koulun laulutaidoillani, sit musta tulee megatähti ja sit saan nobelin ja... XDD
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  juni La Elo 15, 2009 7:55 pm

    iitu, media ja atk on eri asia Very Happy Mua pelottaa mediassa eniten ne lyhytvideot.... ;s
    Hitsi kun luovaa kirjoittamista ei tullu ollenkaan, sen mä oisin ihan ehdottomasti halunnut!

    Ja mä oon surkee kuviksessa, mut tänä vuonna siinä on valokuvaustakin! Very Happy
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  Brieff Ti Elo 18, 2009 12:37 am

    AHEHAHE. Olispa mullakin jotain kivaa valinnaista.

    Italia, saksa, ATK, ohjelmointi.

    Arvatkaa vaan kenellä kiehahtaa tänä vuonna tietokoneiden kanssa. Koulun koneet on ihan perseestä ja nyt syksyllä mulla on joka viikko NELJÄ TUNTIA VARMASTI NIIDEN KANSSA HAISTAKAA KAKKA. Sit siellä tehään just jotain epämääräistä ällöä ja yhhhhyhyhyhyhyhyh. Olis pitäny ottaa joku leivonta, mutkun ei VOINU. Kun eka meinasin ottaa lihaskunnon, saksan ja ohjelmoinnin. Sit selvis että ohjelmointi on ykstuntinen ja otin lisäks italian. Sit sain tietää että lihaskunto ja saksa menee päällekkäin ja koska saksaa ei voi keskeyttää, piti vaihtaa lihaskunto johonkin. Vaihtoehot leivonta (täynnä), kotitalous (täynnä), tekninen käsityö YÖK, ATK, pelien kurssi sekä video- ja valokuvaus. Pelien kurssi oli viime vuonna ja siellä kiehahti ihan totaalisesti kun olin ainoa tyttö jne, ja valokuvaus neulanreikävehkeillä on joku vihonviimeinen asia, mikä kiinnostaa.

    Eli kärsin nyt sitten tässä ATK:sta.

    Viikkotunteja on 31!!

    Keväällä sitten 29, OHJELMOINTI TIPAHTAA POIS!!! jesjesjersjesjesjesjesjesj. hahahaehesdgjsdlöf
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  juni La Elo 22, 2009 9:50 pm

    mulla tunteja 30 mut TETiä ei oo enää kevään puolella ainakaa ollenkaan, saattaa loppua jo ennen joulua eli sit tulee 29 Very Happy

    Sponsored content


    Kouluangstia Empty Vs: Kouluangstia

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ke Toukokuu 15, 2024 11:33 pm