rakastu muhun TAI MA TEKE SUSTA KEBABA

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parsojen mursujen oma foorumi -- liity parsailemaan mursuihin!


5 posters

    Valitusluukku & ihkutusluukku

    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Valitusluukku & ihkutusluukku - Sivu 2 Empty Vs: Valitusluukku & ihkutusluukku

    Viesti  juni La Elo 15, 2009 8:07 pm

    iitu: mä luulen et se mummelikin pitäis siitä Very Happy Luulee lahjaksi.

    Mä ihkutan kun tein hameen josta puuttuu enää yks nappi ja senki saan laitettua kai tän päivän aikana!

    Valitan kun kohta alkaa koulu ja sit ne luokat sekottuu valinnaisten kohalla ja pelottaa, mitä siitä tulee................
    Brieff
    Brieff
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 155
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Jämsä

    Valitusluukku & ihkutusluukku - Sivu 2 Empty Vs: Valitusluukku & ihkutusluukku

    Viesti  Brieff Ti Elo 18, 2009 12:39 am

    ISTUN TAAS RUOTSISSA TASKUN TAKANA. Tää on kirottua tää elämä. Viimeks se oli mun takana. O_O yyyeyeyye. Ja oon takanurkassa seinän vieressä. Toisaalta ihan jees paikka mutta siinä ei ole KETÄÄN kivaa lähellä. yyyyyy.

    Toisaalta taas lippis ja hattu istuu molemmat mun takan äikässä. Mutta siinä on taas taskukin X__X
    avatar
    juni
    Mateleva kolibri
    Mateleva kolibri


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 30.07.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Kemi

    Valitusluukku & ihkutusluukku - Sivu 2 Empty Vs: Valitusluukku & ihkutusluukku

    Viesti  juni La Elo 22, 2009 9:31 pm

    ihkutan ku mulla on maailman ihanin ja tosi monikäyttöinen mekko, mut valitan kun ei oo mitään jota sopis tähän! D:

    Sponsored content


    Valitusluukku & ihkutusluukku - Sivu 2 Empty Vs: Valitusluukku & ihkutusluukku

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ke Toukokuu 15, 2024 11:43 am